Monday, March 21, 2011

Welcome spring!

courtesy of Baron Gumban

A new season, and a new blog to read!

Many of you had visit this blog (thank you Kandee for the link) and some of you had already made ​​the leap to become members. So I wanted to thank all of you that stop by this place. This is very nice of you to following me, it makes me want to continue and do more for you! Well I promise, I will do my best for my new and very welcome readers.
I encourage you to come by often, and even suscribe! We will have a lot of fun. This is a place that we can all exchange and I invite you to leave comments, suggest me posts, ask me questions, etc.

I am so exited to have all of you here! 

Well, I wish you a happy new week, and let's step together in this new season with more fresh posts!


See you soon!


Kisses from sunny San Fransisco,
_ Ora.


PS: The picture is from my friend Baron, who do awesome professionnal looking pictures. 
'Baron, I encourage you in your new passion, it fits you really well, you are very talented, and I love your pics because it somehow reveal the true beauty of things.'
If you want to see more of his work: http://www.flickr.com/photos/gumban













Une nouvelle saison, et un nouveau blog à lire!

Beaucoup d'entre vous ont visiter ce blog (merci Kandee pour le lien) et certains d'entre vous ont déjà franchi le pas de devenir membres. Alors, je tenais à vous remercier tous de vous être arrêter ici. C'est très gentil à vous de me suivre, ça me donne envie de continuer et de faire encore plus pour vous! Eh bien je vous promets, je vais faire de mon mieux pour mes nouveaux et bienvenue lecteurs .
Je vous encourage à venir souvent, et même vous abonner! Ca va être super fun! Ce lieu est un lieu d'échange et je vous invite à y laisser des commentaires, me suggérer messages, me poser des questions, etc. 

Je suis tellement heureuse de vous avoir tous ici!

A tous, je vous souhaite une bonne et heureuse semaine, et sautons à pieds joints tous ensemble dans cette nouvelle saison avec encore plus de 'fresh posts'!

A très bientot!

Bisous ensoleillés de San Fransisco,
_ Ora.

PS: La photo est de mon ami Baron, qui fait de très belle photos avec un rendu très pros.
«Baron, je t'encourage dans ta nouvelle passion, ça te va très bien, tu es très talentueux, et j'adore tes photos, car elles révélent en quelque sorte la vraie beauté des choses."
Si vous voulez voir plus de son travail: http://www.flickr.com/photos/gumban


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...