Wednesday, April 27, 2011

Coup de coeur musical...



I recently discover this very talented artist Veronica Maggio. She is from Sweden, one of my favourite country (or even my favorite country, but I am crazy about Scandinavia in general!), so it is an other good reason for me to love Sweden even more. This song Måndagsbarn is my favorite for now. I can't stop listening to it even if i don't understand one word of what she says. But the music and her voice are enough for me to like it. I love her atmosphere and she does have a lot of other songs that are very great and somehow really different.  This single is from the album called "Och vinnaren är...". You already see the magical of swedish language...!
Enjoy!
If you like it, or if you have other music that you like, please share it here!!
kyssar från sverige



J'ai récemment découvert cette très talentueuse artiste Veronica Maggio. Elle vient de Suède, l'un de mes pays préféré (ou même mon pays préféré, mais je suis totalement folle de la Scandinavie en général!), c'est donc une autre bonne raison pour moi d'aimer encore plus la Suède. Cette chanson Måndagsbarn est celle que je préfère pour l'instantJe ne peux pas m'arrêter de l'écouter, même si je ne comprends pas un mot de ce qu'elle dit. Mais la musique et sa voix sont suffisant pour que j'aime. J'adore son atmosphère et elle a un grand nombre d'autres chansons qui sont super aussi et en quelque sorte différentes. Ce single est extrait de l'album appelé «Och vinnaren är ...".Vous entendez déjà la magie de langue suédoise ...!

Bonne écoute!
Si vous aimez ça, ou si vous avez d'autres musiques que vous aimez, n'hésitez pas à nous le faire partager ici!
kyssar från sverige

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...