Monday, April 25, 2011

Happy easter! Joyeuses Pâques!



Hi my dear friends, 

I have been very busy those last weeks. First I had to prepare my come back in France, which took me a lot of time in organisation, packing and worries... and try to set back my life in France!
Also, stuffs that I’ve done during all this time, in no particular order : 
* Going to a Symphony with friends
* Going to Cherry Blossom festival in Japantown
* “Extreme Packing” : it can be almost like a reality show with myself as the crazy girl who try to figure it out how to pack months of life (and shoes and clothes) in few luggages (but I did it yeah!!)
* Meeting with some super cool beauty blogger girls
* Hanging out with my friends and fam in France (and my little doggy that I missed...)
* Going to the theater
* Visiting museum (the De Young precisely, finally!)

All pics courtesy of Ora

* Enjoying SF City



* Going to the beach
* Restore a furniture (I will post pictures when I will be done...)
* Going to the organic farmers market and making delicious food after



* UN-pack, almost worst than packing... (I don’t know why, arrggghhhh!)
And eat some chocolate eggs and easter bunnies! I hope you enjoyed yours!

See you soon, and have a happy easter eggs hunt !
Salut mes chers amis,
J'ai été très occupé ces dernières semaines. D'abord, je devais préparer mon retour en France, ce qui m’a pris beaucoup de temps en terme d’organisation, faire les valises et petites prises de têtes... et essayez de reinstaller ma vie en France!
En autre et en désordre, ce que j'ai fait durant tout ce temps:
* Aller à une symphonie avec des amis



* Se rendre au Cherry Blossom Festival à Japantown



* "Extreme packing": (“les valises de l’extrème”) On pourrait faire une sorte de reality-show avec moi-même faisant mes valises comme une folle en tentant de savoir comment je vais emballer des mois de vie (et chaussures et vêtements) dans quelques bagages (mais je l'ai fait! Yeah!)
* Rencontre avec quelques filles très sympa tenant des blogs de beauté

courtesy of Cover fx


* Passer du temps avec mes amis et famille en France (et mon petit chien qui m’a manqué ...)
* Aller au ciné
* Aller au musée (Le De Young précisemment, enfin!)
* Profiter de la ville San Fransisco
* Aller à la plage
* Restaurer un meuble (je posterai des photos dès que j'aurai fini...)
* Aller au marché bio des petits producteurs et cuisiner de délicieux plats après
* DEballer mes valises, presque pire que de les faire ... (je ne sais pas pourquoi, arrggghhhh!)
Et manger des oeufs en chocolat et les lapins de Pâques! J'espère que vous avez apprécié les vôtres!

A très bientôt et passez une excellente chasse aux yeux de Pâques!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...